نمایش منو و دسته بندی
بستن

دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450

بهترین فروشگاه لباس تهران

قیمت محصول

99,000 تومان
288 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450

پخش کننده خانگی ، پخش اتومبيل و انواع هدست و هندزفری

دارای میکروفون جهت پاسخ گویی به تماس ها

کیفیت عالی در پخش موزیک


قیمت : 99000 تومان



توسط دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 می توان کلیه دستگاه های بلوتوث دار مانند لپ تاپ، iPhone, iPod, iPad، تبلت، موبایل و ... را بدون سیم به وسایلی که دارای ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و ... متصل کرد. دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 از برندهای معروف و باکیفیت در حوزه‌ی همین محصولات است. افراد بسیاری گوش کردن به موسیقی در حین رانندگی برایشان لذت‌بخش است، و موزیک مورد نظرشان درون تلفن‌همراهشان می‌باشد، با ورود دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 به بازار، این دستگاه توجه بسیاری را به خود جلب کرد. از این طریق به راحتی و بدون وجود کابل وسیم ،کیفیت صدای بسیار عالی، می‌توانید موسیقی دلخواهتان را گوش کنید. محدوده‌ی عملکرد دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 برابر با 10 متر است. نصب و راه‌اندازی دانگل به سرعت انجام می‌شود و برای شروع به کار با آن، نیاز به انجام تنظیمات خاصی نخواهید داشت. نوع فناوری بلوتوثی که با استفاده از دانگل BT-450 به دست می‌آورید، Bluetooth v3.0 است و از قابلیت A2DP هم پشتیبانی می‌کند.


قیمت : 99000 تومان



ویژگی های دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 :
- شارژ شدن از طریق کابل USB و 8 ساعت حفظ شارژ
- قابلیت پشتیبانی از انواع گوشی موبایل و تبلت و ...
- پخش کننده خانگی، پخش اتومبيل و انواع هدست
- دارای 3 کلید جهت مدیریت تماس ها و موسیقی
- دارای میکروفون جهت پاسخ گویی به تماس ها
- کیفیت عالی در دریافت و پخش موزیک
- قابلیت نصب مستقیم هندزفری
- نصب سریع و راه اندازی آسان
- دارای گیره اتصال به لباس
- دارای حالت ذخیره نیرو
- پخش موزيک از موبايل
- مکالمه تلفنی در اتومبیل
- بدون نیاز به برنامه
- ورژن بلوتوث: v3.0
- ورودی جک 3.5 میلی متر
- محدوده پشتیبانی دانگل: 10 متر
- اندازه: 6 در 1.5 در 1.2 سانتی متر



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 99000 تومان

ارسلان   08 - 01 - 1398  :
با سلام . من یک سیستم صوتی سونی دارم ، که بلوتوث نداره ، آیا با این دانگل میشه ، از گوشی و تبلت بصورت بلوتوث و اتصال به سیستم صوتی آهنگ پخش کرد ؟ سوال دوم هم اینکه ، این دانگل را قسمت فیش هدفم باید بزنیم یا فیش میکروفون ؟ سپاسگزارم
میهن استور  08 - 01 - 1398  :
با سلام. اگر محصولی دارید که ورودی Aux داشته باشد میتوانید از این محصول استفاده کنید. (ورودی Aux متفاوت از هدفون و میکروفون می باشد)
احمدرضا   04 - 04 - 1398  :
باسلام.سوالم اینکه این دستگاه خودش موزیک پخش میکنه یان؟؟؟بلندگوداره !!!
میهن استور  05 - 04 - 1398  :
با سلام. خیر. این دستگاه از طریق پورت AUX به سیستم صوتی شما از قبیل پخش اتومبیل و ... متصل شده و برای پخش موزیک و ... از اسپیکر آن دستگاه استفاده میکند و در واقع به نوعی یک رابط بین موبایل شما و دستگاه پخش ماشین می باشد.
محمدرضا   10 - 02 - 1399  :
باسلام متاسفانه دستگاهی که ارسال کردند مدل jbl-x1 هستش که کیفیت ساخت پایینی داره که اولا ورژن بلوتوث آن نسخه ۳ هستش نه ۴ درضمن کابل شارژر باطرب هم داخل جعبه نبود.
میهن استور  10 - 02 - 1399  :
با سلام. دوست عزیز ورژن بلوتوث را که خود ما هم در توضیحات 3 عنوان کرده ایم! اما درباره خرابی کابل و یا هر مشکلی دیگر درباره کالا می توانید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و یا از طریق ایمیل پشتیبانی با ما تماس بگیرید.